måndag

Som vanligt så gick dagen fort..imorn blir det en hel dag på jobbet men det går så bra så. Kö assistens ringde (dagis/förskolan) förra vecka o berättade att pojken e först i kö till den förskolan vi har vald..men eftersom han har stått i kön mer än fyra månader så fick vi erbjudan om en plats hos dagmamma i närheten...tja lång fr. tösens dagis MEN det e inte det viktigaste ändå med tanken på att vi valde Bellas förskolan en bra bit hemifrån p.g.a vissa skäl. En av de e att jag har ju jobbat o känner personal på Bellas förskolan sen innan o vet hur de jobbar o hur lokalen ser ut. Så nu till det med dagmmamma till Cevin kommer vi att tacka nej tycker jag då vi redan ordnat med så bra jobbtider där jag o Jimmy löser av varandra. Jag jobbar 8-15 o Jimmy 16-20. Cevin e ju bara 15 månader o Bella var ju 2 o 1/2 år då hon började. Förstår folk som e tvungna att jobba så tidigt men nu har vi möjlighet att vara hemma med våra barn lite längre..så då ska vi passar på tycker jag.


framtida konstnärer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0