Myspys...

nu blir det mys här hemma....idag har tiden bara flugit iväg känner jag. Cevin somnade för länge sen o Bella är så snäll hon...hon gick o lade sig i sängen o somnade med en gång. Idag har hon varit med mig på jobbet....hon sprang runt i produktionen säkert 15 varv sen därefter somnade så gott i mormors kontor i över en timme...känns så bra att i den företaget som jag jobbar på kan jag känna mig som om det vore våran eget företag...lätt lustig egentligen då min mamma jobbar som arbetsledare o administratör.  Min pappa som produktions/maskin ansvarig och lillebror som plan manager. Jo..Jimmy har oxå jobbat extra där...hahahaha. Snart kan Bella säkert sommar jobbar där med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0