Pizza Hut....pizza slowww

Åt goda pizzor på pizza hut idag...goda som vanligt fast så segt service...lönehelg o sånt tar jag hänsyn till men för allra första gång så glömde en servitris vår beställning...det var kaffe efter maten i o för sig så större katastrof var det ju inte. Skulle verkligen undvika stan o divs. affärer idag men var tvungna att handla mat...en halv timme tog det för att leta efter parkeringsplats vid saluhallen men skam den som ger sig...sen blev det en snabbt visit på kappahl där bla. en mössa...till...inhandlades till tösen o så ett par gosiga vinter stövlor på din sko. Allting togs sånt tid idag så när vi slutligen kom in i saluhallen var ju diskerna halv tomma redan...så imorn blir det ett nytt försök...sen ska jag fjärska till mig ett fika besök...man e ju helt fr. en annan planet ju. Ha inte vart runt o kring saluhallen på länge. Massor fina cafe´ som man inte sett förr...eller lagt märke till innan som genast ska "testa"...men det e svårt att hitta en café där vi kan sitta bekvämt då man har två busar med. Vi testade wayne´s coffe (stavas så?) ute i majorna o där var det jättebekvämt men det fanns nästan ingenting att beställa då vi var där en lördag. Hoppas ni haft en goa dag o ha en trevlig forts. på lördag hörni!


denna härliga buketten fick jag av killen då jag kom hem fr. jobbet igår...tack älskling!

Kommentarer
Postat av: Petra

Honom får du hålla hårt i Suvisa, han är bra han!!

En fika snart kanske?? Börjar väl bli dags????

2008-10-25 @ 21:58:01
URL: http://pinkie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej.

Jag tänkte bara informera om att det just nu pågår en tävling på min blogg om två presentkort på MQ ala 500kr. Det är alltid kul med nya deltagare.



Hoppas du är med och tävlar

Kramar Camilla (myrrah)



Du hittar tävlingen här:

http://myrrahs.se/2008/october/tavling-2.aspx#Comment

2008-10-27 @ 22:19:46
URL: http://myrrahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0