segtttt

har ju inte bloggat på två dagar...allt e som vanligt.. jobb o bus med barna...elr egentligen har det varit sena nätter o det..igår åkte vi till bror o hans flickvän för att säga hejdå. Köpte med massor med tidningar till de så de skulle har ngt att läsa på planet..tänkte att de hade ju fullt upp under dan  o så. För de ska/ha åka/åkt till Thailand idag. Så nu sitter de på plan ner till Bangkok....Lycko de!!! en helt månad ska de vara borta...SEN blir det mina föräldrars tur som ska ner i november till thailand i tre veckor...själv blir det inget för oss iår men funderar såååå mycket på nästa sommar eller höst. Bröllopet först sen vill jag ner dit en helt månad denna gången. Vill så gärna att mina barn o Jimmy ska får uppleva det äkta thalänska kulturen....man kan ju drömma sig bort=)


 thailand augusti 2006...kolla det cooollllaaa vagnen..hihihi inköpt i Thailand o den lämnade vi kvar där..tyvärr=) Man kunde drar handtaget så barnen sitter mot dig eller som på bild o lätt var den med...självklart tog jag den färg som syntes mest..o den kostade väl bara 250 svenska kr eller nått. Här var vi på Wat Phra Gaew i Bangkok som e en typiskt stället där många turister besöker....killar ska har långa byxor o tjejer kjol eller byxor som är täcker bena...eller som mig på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0