ursäkta..

ursäkta min frånvaron men har inte haft nån lust eller ork att blogga på sistone. Vart så sliten o orklös...misstänker att jag absolut behöver nån vitamin tillskott. Har så dåligt värder på järn o sånt. Speciellt då jag var gravid o jag vet att jag behöver tar lite vitamin o äter mera frukter o sånt men barnen har ju alltid gått förre. Helgen e ju här o idag var vi o myste på Allum. Testade för första gång att äta på Max..ingen höjdare..annars e paprika våran favvoställe. Då man kan kombinerar sin egen sallad o sånt. Var så hängigt så vi satt o fikade en god smothies, cappucino, glas o blåbärspaj efteråt! mmmmm så gött det var men det hjälpte inte mig ändå. Så vi åkte hem o myste ist. Här har ni bilder på mattan som jag beställde fr. ellos. Den går att vända så man  får två olika färger o så en super rymlig convers väska som vi komma att använda den som skötväska. Så bra då man bara torkar av smuts o det. Ha en god forts. på kvällen! Kram


stjärn plastmattan ca. 1500 kr kostar den...jättebra när man har småbarn...bara torkar...

 
svart lack convers med kopparfärgtext..rea ca. 350 kr tror jag..har så dålig minne när det gäller priser o sånt eller så vill man bara förnekar hur mycket man har handlat för=) oxå fr. ellos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0