Äckligt!

Ja inte äckligt bokstavlig men obehagligt iaf. Chefen berättade att våran säljare fick ett hotsamtal i fredags...typ..ger f_n i våra kunder! Jag jöbbar i en tvätteribransh där vi har begränsade konkurrenter så man vet i princip vem alla e. Det som skilljer sig för den företag jag jobbar i e att vi använder CO2 metod...miljövänlig o skonsam dvs inte den traditionella kemtvätt länge. Vi jobbar med 60 företag i o runt GBG trakten PLUS 22 hoteller. Ja nästan ALLA stora hoteller iGBG..så ni kan tänka er hur stressigt det e när 600 kläder plagg ska ut samma dag o vi e underbemannad. Till saken så har samtalet blivit polisanmälad. Så chefen ville att vi skulle hålla ett vakande öga på o kring butiken, produktionen o våra bilar! ifall någon skulle vandeliserar eller så. Förstår att det e deras leverbröd (heter det så?) så  när de förlora ett stort företag som xempelvis Volvo så kan de ju nästan går i konkurs. Men de starkast o bästa övelever i alla branscher...jag kanske har fel men tyvärr e verkligeheten bitter ibland.

Denna inlägg blir så där flummigt igen men det e jag det..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0