ACTION!!!

Vi blev igår ögonvittnet till en drama här i Backa...kan läsa i dagens GP. En svärdman...sambon ropade på mig för att tittar ut genom fönstret...satt vid kkvart i elev tiden isängen o grejjade som vanligt med datorn då jag hörde skrik fr. en kvinna...tänkte att det e säkert nån ungdomar fr. busshållplatsen som vanligt. Men snoppet man blev då det stod fyra eller fem poliser (tror jag..var ju mitt i dramat så man hann inte räknar men inte tre poliser som det stod i tidningen iaf.) Alla stod i beredskap o siktade sina tjänstervapen mot den killen m. svärdet..det var en av poliskvinnan som gapade till honom att LÄGG DIG NER flera ggr men han gjorde självklart inte det utan stod upp o svängde med svärdet....efter en stund tvingades polisen att spreja pepparsprej på honom men han fortsätt o gick mot torget (motrikting för bilen) där sågs det ut som han skulle skulle springa fram till en bil som kom...stackars de i det bilen...siggen panik jag skulle har fått. Såg att de iaf. lade snabbt i backen. Sedan kom fler o fler polis bilar....svärdkillen sprang bort med poliserna efter sig o efter en kort stund hörde vi skott o senare ambulans i fullt fart förbi.....ja jag bor i en gangster området nu...Va läskigt det känns...det e verkligen inte varje dag man tittar ut genom fönstret o ser poliser in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0