Datumet e spikat!

jäpp nu e datumet till the wedding spikat...hela 9 långa månader kvar...oj så många gånger jag kommer att hinna ändra mig angående blommor, klänning o m.m. Men bra då man vill spara lite extra cash till festligheten. Jag skyller allt på killen! Tog hem två brudklänningar för att prova de...(via kontakter fick jag hem de=) men så passade de förstås inte. Nu e det hårdträning som gäller framöver men fasen va svårt det e när mamma e här o lagar mat till oss....nu doftar det ljuvlig fr. köket så middag ska jag äta snart..kom hem för en stund sen bara.

Kommentarer
Postat av: Petra

Oh, vad spännande!!!! Lyckliga ni, jag vill gifta mig IGEN!!!!

2008-09-06 @ 08:52:58
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0