hemma...

E hemma idag med...sköntttt....vill så gärna visar er mina fynd fr. Heliga landet Ullared men jag e så segtttt så har inte fotat nått...sitter o drömmer om ännu en dags tur till ullared. Vill köpa julklappar o sånt med. Hann inte med det då i lördags....kommer att får såååå liten lön nu p.g.a jag hade ju fyra veckor obetalt semester men hoppas på killens lön o bonus ¤blink¤...fast man ska egentligen inte hoppas på ngt. så mycket då blir man bara besviken...jaja jag e bara realistisk.
Springer rörmakare här hemma...Jimmy verka känna alla...jobbar man på Hornbach så blir det så väl..så nu fick Jimmy de till o att springa o köpa en helt ny badkarsblandan till oss. (medan de andra lägenheterna bara fått sina rensade)...så nu har jag nyttan av honom..hahaha

Har en gött lill lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0