LÖNING

Tjoho....jag e ju knäckebröd denna månad då jag  tog fyra veckor obetalt semester förra månad men det var det värd!!! Hemma med mina busungar...o lååååånga sovmorna o massa mys o bus. Min brors flickvän var nyss här o visade mig ännu mera produkter fr. Mary Kay...kanske ska jag börja med det själv så småningom men först KÖRKORT! Men det verka sköj då man tar allt i sin takt osv. Deras produkter e verkligen bra..jag e super nöjd. Jag har hyper känslig hy o reagerar så lätt på saker o ting men Mary Kay produkter fungar på mig iaf. Íbörjan så tyckte jag att de kostar men de kostar faktiskt lika mycket som de andra produkter i affärn...men då menar jag inte HM smink eller så..typ Isadora, clinic o det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0