lovely monday?

jovisst så e första dag på veckan..på jobbet gjort...nu ligger lillemannen i min famn o myser..e nog ngt på gång. Barna har vart förkylda..speciellt lillkillen som fortfarande e snuve. Jag tar vara på så mycket mys jag kan med mina barn. Vill o tar alltid med de överallt fast jag har vänner o familj som erbjuder sig att passar de så jag o sambon kan hittar på nått...visst kan man väl vara själv oxå..unna förhållandet med mannen o sånt. Men jag e i en sånt period då jag bara vill vara med mina barn...konstant...som de flesta mammor antagligen. Snart e de stora o vill nog inte har massa pussar o kramar fr. mamma länge...hihi.


soligt söndag


happy meal e gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0