Pic. update...

 
Fångan på rymmen!


 söt kudde fr. hemtex (rea 50%=49 kr)

 Sköna o fina handdukar fr Living oxå 50% rea...rekommenderar denna märket då de tål många tvättar utan att sedan ser gamla ut...tja lite arbetsskadad e man allt.

 "Smått" fodrade regn stövlar till Bella bus fr. skor punkten för 49 kr...inget hon ska har på förskolan utan hemma o sånt slits o släng...häftigt mönster...

  kappan som jag förmodligen kommer att lämna tillbaka...högmidjan (skärpet) o så får den sånt där fin fall som en klänning aktigt...svårt att förklara men den drar till sig damn o divs. smuts snabbt som attan!

 Älskar den tills jag skulle ut ur affärn o såg en till fast i annan modell så nu blev jag fundersam om vilken modell jag egentligen gillar mest...har en brun redan fast tjockare så denna fr. cubus blir en lagom höst jacka.

 Skor tilll lillemannen som han älskar direkt..den verka sitta så bekvämt på honom. Ponny e märket o så står det lite presentation på antingen danska eller norska. Förstår varken norsk eller dansk men tror att märket e fr. nått av de länderna. Skin e de gjorda av o lätta e de med.

 Borstarna fr. lindex o make up fr. Mary Kay som e min nya favvo förtillfället. De håller på att sälja ut de "gamla" make up för att tar in nya som e gjorda av mineraler eller så...så denna gången blev jag inte helt fattig efter min brors tjej besök=)

Mina fyndar under helgen...när jag sitter o blädda tillbaka så blir man ju smått chockad över hur mycket saker man ha köpt egentligen...men asch! det e ju så kul med!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

De skorna var ju fina! Ska kolla om det märket finns i nån affär här.. det borde det göra.. det mesta finns ju i sthlm



Såg att du hade thailandstips :) det var kul att läsa!

2008-09-09 @ 22:26:54
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0