segtttttt....

jobbade till kl 23 igår....zzzzzzz o idag e jag dålig....går ju inte bra! vill tjänar extra cash o så förlorar jag det jag jobbade igår ist...för nånting för man inte då jag e sjuk idag..eller?....¤suck¤ o just det...vi har en vattenläcka i lägenheten så ingen varmvatten har vi sen igår. Slarvjobb under renoveringen..de hittade felet bakom besticklådan! Sågade upp en bit av väggen under diskbänken. Grannen under oss har fått en rejält fuktskadad o måste saneras o ev. byta en del av köket. Poseidon vet inte än om våran kök måste OCKSÅ saneras....låter inte bra med mögel skadad...vi har ju barn för fasen.  Helrenoveringar av våran hus gjorde för två år sedan då vi flytttade in....ja tänk er 8 veckor för all renovering för 6 lägenheter..det var ju en tid fråga innan en sånt sak skulle hända....nej nu blir det frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0