Shopaholic!

Jag e nog en shopaholic snart! måste skärpa mig! Men det underlätta ju inte då killen hela tiden skämmer bort mig...han e go han. Jo den passar dig o den e fin på dig eller jo den e jättefin...köp den, köp det...haha en personlig coach verkligen men i längden blir det inte så lönsam i våran plånböcker.  Idag var vi först på media markt o köpte en ny mobil till killen o så nya jeans på dressman hann vi med...oxå ett par görr snygga skinimiterade kort jacka till mig för 499 kr fr. cubus...så den kappan som jag köpte igår fr. HM ska tillbaka...kanske=). Brukar nästan aldrig handlar fr. Cubus men de har ibland kläder som jag gillar o framför allt passar i. Sedan åkte vi snabbt över till frölunda torg för jakt efter skor till tösen...egentligen e det väl främst jag som e så kräsen när det gäller skor till familjen men idag hittade vi ett par på rean som ska nog passar fram tills det e dags att köpa riktiga höst o vinter skor till Bella. 150 kostade de bara...så det löner sig att leta/vara kräsen ibland. Dagens shopping avslutade med en god lunch i deras antagligen deras kvarterskrog med lätt go viltfärsbiff till mig o pizza till killen...hahaha siggen kombination vi e jag o killen....o barna föredrog pappas pizza...självklart!  Massa pic update blir det senare men tills dess så blir det lite soft i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0