Shopping!

Idag bjuds det på en shopping runda på Allum...hade brått om tiden då vi var tvungen att skjutsa min pappa till verkstad för att hämtar upp sin bil kl. två. Men man e ju halv proff på shopping så någrar saker hann man med. Köpte nya make up borstar fr. Lindex o ett par sköna randiga (som vanligt) byxor till lillgrabben. Sen gick vi över till Euro skor o köpte ettt par coola skor till oxå lillgrabben. 399 kr kostade den men så hade jag ju rabatt kupong fr. enjoyklubben så ca. 319 kr betalade vi för den. Den kommer nog att passar bra hela höst o vinter då med tjockare strumpor. Lillkillen har vekligen ärv mina fötter...d.v.s tjocka, breda o korta,,hahaha..så det e allt svårt att hitta ett par skor som passar honom utan att klämma hans små fötter all för mycket. Tösen fick ett par byxor o mamsan fick sin efterlängtade höst kappa. Beställde ett fr. Laredoute men idag när jag gick in o tittade på var paketet e så såg jag att de inte ens hade skickar iväg den...precis som förra gången då jag beställde saker därifrån så togs det mer än tre veckor tillsammans med postens hantering o sv. Ändå så stod den att allt e på lager. Så jag avbeställde den o köpte en fr. HM ist. Men e lite osäkert på den så imorn ska jag åka in till the city o spanar i andra affärer med.

Tog en sväng förbi coop vid bäckebol o handlade gött gött hem så blev man vittne till en krock med. Ingen större men så tråkig för de inblandade. En som backade sin bil på en annan....rejält. Tittade just på Hellboy 2..sådär var den men bra tidsfördriv iaf.

Ha en trevligt fortsättning på kvällen god folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0