Smink!

jag har ju lagt allt som har med skönhet o all det extra som berör mig på hyllan rätt länge nu. Tycker så mycket om allt pyssel med naglar o allt innan men så kom ju mina små änglar då var/är det roliga att köpa saker till dem. Men nu så känner jag att det e nog dags att rycka tag i mig själv en aning o inte låta sig "förfalla" all för mycket. Så idag kom min brors söta sambo hem till oss med sina Mary Kay produkter o visade mig olika make up o divs. saker. Oj! inte visste jag att det var så lätt att sminkar sig RÄTT. Resultatet blev ju så himla bra med om man får låta litet självälskad! Man ser ju bra ut ändå....med hjälp av spackel. Bilder blev det inget av då våran kameran e fortfarande spårlös försvunnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0