Ullared! here we come...

jag med min eviga tjat om Ullared...ska blir så kul med en tripp dit...hoppas på liten folk men det tror jag knappt...spelar nog ingen roll vilken vecka man kommer dit så e det alltid fullpackade. Förbereder mig med mat o "mutor" till lillemannen...ja vi ska tar med våran två barn..brukar ju går bra. Gissar vad jag gjorde igår natt..ja ingen snuskigt då=) Beställde hem den kappan som jag lämnade tillbaka på HM förra vecka. Ja jag e knäppt men såg sent igår att på Englas blogg så hade hon lagt ut rabattkod där man fick 50% på en vara fr. HM...hon lade ut inlägget ganska sent men så fort jag såg den så bytte jag snabbt sidan o beställde hem kappan...298 kr inkl. frakt gick det på...sparade 200 kr iaf. erbjudande gällde bara igår. 

 



Hög midjan/skärp med utsvängda nertill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0