aahhhhhh!!!!!

Ångest ångest!.....var o fixade till klänningen idag....shit! vad ska jag o tittar på andra klänníngar i butiken för när jag nu köpt en redan (andra gången)...oj så snygga jag såg o vet ni vad de kostade??? mellan 500 kr -2000 kr!!! Det var iofs. utgående modell men vad gör det....oh! sånt beslut ångest jag fick...men det får blir denna klänningen som e på g nu! Ingen mer velande..nej nej mig!....Det var ju ett tag sen jag köpte den så jag hade nästan glömt bort hur den såg ut....o det gjorde ju inte saken bättre då min mamma, bror o hans flickvän var där då jag hittade klänningen...ETT gott råd till alla blivande brudar! Köp klänningen med EN god vännina som ni vet har liknande smak för annars får man höra tusen råd fr. olika håll o kanter...o tyvärr e jag lättpåverkad....¤suck¤....men hoppas min klännign blir bra tills "the big day" iaf.!


So long!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0