Bäckebol skor!

Den äffarn har funnits så lång  jag kan minnas....åkte hela (nästan) stan för att kolla på nya skor till tösen som hon kan har i förskolan...var lätt nöjd med PAX skor som hon hade förra året. Men de har inte hennes storlek i de affärer vi var först! Tills slut chansade vi o stannade vid Bäckelbol skor (mitt i mot Coop Bäckelbol)...när vi ändå skulle in snabbt på Ikea...Säg bara så såhär...fr.o.m nu kommer jag att köpa skor till mina barn därifrån...va ju billigare o så fanns den i flera modeller, färger o storlekar....så en fin rosa blinkande skor fick tösen...de verka väldigt tålig med o dessutom hur söta som helst!  Bild kommer later ya!

Min fina mamma tog med oss o storhandlade mat, kött...ja allt..så vi ska iaf. klara oss någrar veckor framöver....frysen o kylen e fulltpackad nu...va ska jag göra utan min familj....så oerhört tacksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0