Frånvaron...

ursäktar min frånvaron men jag har helt enkelt inte haft lust eller ork till att blogga....försöker att inte deppa helt ihop då mina a-kassa ännu inte e igång! Sist jag ringde fick jag en tjat tant där hon hör på o tjatade o tjatade om allt o inget...om sig o om hur de inte hinner jobbar o handlägga osv....jösses tills slut sade jag till henne att nej nu räcker det jag ville bara fråga en sak o så håller du på o på o på....tja jag var inte otrevlig eller så skrattade hon en aning åt sig själv...kan ju inte skylla på de då min ordinare handläggare aldrig svarar....ringde just till a-kassan igen o nu vill de har ännu mera intyg!!!! Oh! jag blir tokig! jag har ju skaffat alla intyg det går att får tag på!!!



Sommar e det iaf!!! känns det som....för igår efter jag hämtat barnen....var det helt vindstilla o varmt! Bröllopet e snart så ngt. har jag iaf. att ser fram imot....ja o att mina barn e friska det e ju oxå ngt. man ska vara tacksam för....finns ju folk som lever i misär o eländer...så nej nu ska jag skakar av mig det negativa o ska strax går o sätta på steron o städa! Städa e så avkopplande för mig om jag får göra det i min egen takt o utan störningar då förstås..hihihi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0