Grått igen...

visst väl att det var en tidsfråga innan det skulle blir grått igen....hoppas det blir klarare under dan...ska iväg till banken då nån av barnen lekt o spärrade min dosan...sen så ska vi iväg o titta efter nån rolig planta till morfar som fyller år idag....

Jo! o efter många om o men så har jag bestämt mig att börja som Mary kay fristående hudvårdskonsult...varit på två av deras möter o känner mig så pepprade (stavas?)...jag har ju aldrig trott på någons produkt så som deras. Som många andra har jag hyper känslig hy...tål nästan ingen hudvårdsprodukt...men efter har prövat på Mary kays produkte e jag helt sålt...e man inte nöjd så kan man bara lämnar tillbaka de...o det går ju inte annars inte med de andra som man köper i butikerna! 

Kommer börjar snart med detta men ska bara fixa lite start kapital först (som det alltid handlar om) sen ska jag köra på så det ryker! Hoppas på att jag kan börjar med detta inom snart framtid...vore verkligen ngt. som jag gör för först o främst för mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0