I`m back!

hooo hoo var ju borta ett tag...hade ingen lust att blogga när solen skiner ute! Påskhelgen var lugnt o skönt! Svärisarna kom snabbt  förbi i torsdags då vi skulle passa numera deras hund...barna fick varsin påse godis! jaja det e väl  tanken som räknas...eller så e det bekvämtlighet deras mellannamn...men mina barn lider då ingen nöd på påskägg...det blev ju en hel del från mammas sidan`;)  jaja sen har man ju träffat folk som alltid ska tycka synd om sig själva o hela tiden göra sig hörda oavsett när o var...tur att dessa människor inte bor så nära oss längre...inte för att det spelade någon roll då de bodde typ fem minuter i fr. oss för deras liv var ju o alltid e så upptagen..ni som följ min blogg vet säkert vem jag menar...

nej till roliga saker ist! Imorn ska jag äntligen beger mig iväg o fixa brudklänningen. Den behöver sys om o läggas upp. Känns konstig men samtidig så overkligen att snart blir fru. Fick hem hindersprövning papper förra vecka så nu blir det av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0