mig själv....

Skönt att jag kan/har kunnat slappnat av o inte har tänkt på de förbaskade a-kassan idag. Mamma min bjöd med mig på en runt tur i stan....tack snälla mamma! Ännu bättre när det e mamma som pröjsa allt...haha låter jag som en femton åring eller vad....nejdå några undies till att har under bröllopklänningen o så tittade vi efter glas som vi ska har till mottagningen/bröllops middag...så någrar stopp blev det samt ett besök hos stans sämsta kina buffé....ching eller ngt. tror jag den heter..den som ligger vid hörnet förbi Palace....det stället var en gång bra men nu består deras buffé av gammal räkor o "helade" kycklingbitar i nån slags gryta....blääää...så ska ju inte kina mat vara...jaja det e väl så att med sämre ekonomi så blir det sämre kvalite o sånt....jäpp där fick ni dagens gnäll fr. mig....

Sitter o blogga hos mamsen o papsen o passar deras hund...medan de e o tittar på en ny soffa o med sig har de Bella...som vanlig...hon e så fäst vid de..o det e jag o Jimmy så glad över att vi har familj som verkligen bry sig om våran barn! Så nu sitter jag o lileman o myser framför Mamma muuuu....härligt att bara vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0