Skönt!j

Efter smatal hit o dit..folk som kopplade mig hit o dit! så fick jag tag på min "kontaktperson" jag hade i Backa bemanningen...dessutom e hon mammas granne. Kan inte alla vara så trevlig som henne! Så hoppningsvis räcker med de papper jag fick av henne....var så fräck o frågade om jobb med o visst ska hon skriva in mig i Backa bemanningen igen! Ska bara fixa papper på mina uppgifter o fr. polisen sen e det klart! Blir nog till höst men då vet jag vad jag ska göra efter sommarn iaf.....GÖTT!!!!

Ja men  än så länge e jag inte där det....slutet gott allting gott...eller hur säger man....för de på a-kassan ska ju godkänna mina papper...

Jo en himla tjat men ni e det enda som inte gnäller!...hihi

Jovisst..lillemannen har nog fått magsjukan! Vi åt lunch ute igår hela familj o det första han gjorde när vi sattes oss tills bord var att kasta upp! Tösen e liten varm så jag e på beredskap att bägge kan har det...så det blev påsklov redan fr.o.m idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0