Våren...som gått gömt sig!

Läste att i Sthlm e det solig o härlig medan Gbg e det mulet o grått! Tänkte ju invigas mina nya ballerina som jag fick av mamma då hon var i Thailand...nu får de vackert ligga o vänta ytterligare några veckor..känns det som.

Jo en himla tjat om min a-kassa men ni kommer inte tror mig...jag tror inte det själv förrän jag såg brevet! Eftersom jag har jobbat o studerat o varit mammaledigt i olika perioder de senaste fem år så blir det luckor osv. Men detta tar ju f_n priset! De vill har intyg på vad jag gjorde JANUARI o FEBRUAUR 2005!!!!! Kan säga er att jag var höggravid med min dotter då hon kom 25 feb 2005...MEN alltså går de tillbaka så långt!!!???? Vet inte om ska skratta eller gråta åt det!

LIFE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0