Ojsan!

Kom på mig själv att jag glömt att blogga de senaste dagarna...tror jag...iaf. vi har det lugn o skön hemma. Mannen min är så söt så han bytte sin lediga helg så vi kunde får en annan helg ledig...så att vi kan bilar upp till Sthlm! Tur nog känner vi en vän som praktiserar som jurist där uppe..hahaha skryt skryt..i know=)...Så medan jag går på min kurs ska mannen o vännen umgås lite...

Vet inte vad jag o barna ska hittar på idag. Vill tar en tur till Ikea så vi får ser om jag vill tar med två vilde på buss. Men det handlar ju bara om någrar hållplatser. Vi bor ju nästan granne med Ikea känns det som..=)


Soffan till salu!






update!---soffan e såld...jihaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0