cool dag

oh så skönt m. en napp med barna sådär mitt på dan. Vaknar allihopa gottesugen...hihihi ska strax messa över "gottelistan" som Jimmy får handlar hem. O så en rolig saknu när jag blivit äldre o äldre..hihi e att jag blivit förtjust i jordgubbsglas..för annars e det bara choklad i stora last som gäller.

mamma kom förbi en stund förut o hade köpt med sig kycklig, räkor o annat gott som jag kan har o lagar för barna i en vecka! snäll mormor! jag har ju en tendens att bara handlar i närheten av hemmet...beger mig in till stan för att handlar fr. asiatiska affär kanske en gång per månad medan mamma e där oftare så då passade jag beställa hem lite saker...utan att själv behöver lägga ut..hihi det kallar jag service det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0