effektive!

dagen gärning var att stryka upp killen tusentals jobbskjortor o vanliga...DONE! Tur att man haft "strykning" som yrket innan. Fast det var länge sen man strök med vanlig strykjärn...på jobbet hade vi stora skjortmaskiner som man kunde fixa en skjorta på en o en halv minut! Imorn ska jag stryka upp alla killens femtontals pike`tröjor...får skylla mig själv då det e jag som för det mesta köper kläder till honom. E ju alltid lättare att köpa till andra än sig själv..eller hur..

Ja idag kom äntligen våran inbjudningskort till bröllopet....var faktiskt inte som jag förväntade mig  men i dagsläger orkar jag inte vara så kräsen....plötsligt så har jag tappat suget...främst e det killens mamma som gång på gång fråga oss samma saker hela tiden! Varför kan inte hon LYSSNA o komma ihåg saker o ting man berätta till henne ist.! När man trodde att man har kommit i kontakt med människan så säger hon saker som man blir helt paff på nästa gång man tala med henne...

jag e gnällis idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0