Hundvakt!

I dag e vi hundvakt för mina föräldrar...lustig det där då vi ändå hade en hund själv inte för länge sen...Lillemannen e hemma idag men tösen var uppe med tuppen idag o var på strålande humör...härligt! Killen e på väg till jobbat...börjar 11-20....efter fem år e jag rätt van att han har så knasig arbetstider....

Sitter o bläddrar igenom någrar sidor med resor till danmark....tänkte kanske tar en weekend resa med hela familj den veckan vi gifter oss....men vi får ser...kanske man ska tar o spara till den stora resan ner till värme ist. Jo nu har vi ändrat planer för bröllopet igen...vi struntar i BelParc o tänker hyra en loka i närheten av hemmet ist. Så slipper jag höra att vi typ överdriver med våran bröllop...men det positiva e att nu kan jag ju bjuda de man vill har med fr.början oxå. Mamma står för sin goda thaimat som vi ska har o bjud på. Kommer blir görr sköj med dukningar o sånt...ser fram imot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0