jag blir galen!!!!

Strul med kassa kort...mitt arbetsgivarintyg hade förmodligen inte kommit fram...jaha inte nu igen! Så jag har ju varit utan a-kassa sen i december...hur tänker de egentligen. Tänkt om jag varit ensamstående med två barn nu...vad skulle jag har gjort då! Har säkert ringt till a-kassan fem gånger nu men jag ger mig inte...imorn ska jag slår en pling till de igen. Får ju aldrig tag på min handläggare. Med tanken på hur många det e som har blivit o kommer blir arbetslös så förstrår jag att de har fullt upp. Gissa vad den "kvinnan" som tog mitt samtal idag sa? Oh! jag har ju fullt upp..man måste ju svara i telefon och sen går igenom pappersarbete också...så jag vet inte hur jag ska hinna med allt..jag får väl jobbar med fötterna också!.....Öhhhhh??? tror ni att jag blev stum då...o det enda jag sade till henne var mitt personnummer o om hon kunde hjälpa mig o kollar om mina papper som jag skickade in för två veckor sen hade kommit in för senast jag ringde så sade en annan person till mig att de hade fullt upp så min handläggare hade nog inte hunnit öppna alla sina post ännu......ja ¤suck¤...jag lider med de men jag lider ännu mera för mig själv....

Tur man har en snäll mamma som hjälper mig med mat o allt....jag ska tänka positiv för det finns ju folk som har det värre visst?!!

Kommentarer
Postat av: Cia

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=isacson87



Ett litet tips;)

2009-02-25 @ 22:12:15
URL: http://isacson87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0