Jobbdag...

Fick samtal av en av pedagogerna på den avd. jag ska jobbar på imorgon. De behöver extra hjälp. Så ist. för att jobbar som språkstöd ska jag hoppar in som vikarier. Ska med andra ord jobbar fem timmar ist. för fyra. Gör ju inte alls mycket. Blir rolig att för första gång som jag ska jobbar med de på riktigt om man säg så. Så imorn ska jag på med extra tjock strumpor o raggsockar....hör ju på att förfrysa fossingarna sist. Jag har diffenitive blivit känsligare. Förstår inte att man kan frysa så. På kvällarna e mina händer o fötter iskalla. Tror mig! jag kan lätt går i bara en t-shirt under vinterjackan FÖRR....men nu e det en annan femman...tyvärr....


Kommentarer
Postat av: Petra

Känner igen det där :-D

Fryser också jämt...

Tråkigt önskelista men du verkar ju veta hur det är..

Tråkigt att få saker man inte använder..

2009-02-04 @ 20:51:42
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0