Ledig dag...

lillemannnen e hemma idag..han slogs huvud igår...inte så illa men jag kände att jag ville ändå att han ska vara hemma ifall....ja mamma instink helt enkelt o så en helt egen dag tillsammans...nu ligger han o susar gott i stora sängen...så mysig...

Är helt nöjd med våran nya matsalmöbler...den hade stått i brorsans kontor så den e så gott som ny då de inte använt den så mycket...bara när man får besäk av kunder o sånt....Fick hem en sånt ikea hylla tilla Bella med...nu fick vi plats med "nästan" alla hennes saker...ska ev. skaffar större mysig säng till Lilleman för hans spjälsäng har gått sönder...så nu ligger han med oss i sängen...puh! kommer blir svårt att lära honom att ligga i sin egen säng igen....jag vet det e ju våran egen fel....ska nog in i blocket o letar...där kan man verkligen hittar mycket bra fynd....jag har lyckats sälja allt som vi vill sälja just via blocket....



haha julstjärnan e kvar...ja jag vet...det har dock inte varit tänt på sen länge
men jag ska byta gadiner i tösens rum snart så då passar jag på att tar ner de sen.....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0