LEDIG hela högen!

Barna har studiedag, mannen e ledig (varje tisdag) o jag har ingen jobba idag....yihaa...här ska det städar o skrubbar...jag har helt enkelt blivit en städtant! Men hur kom det sig att allt blir upp o ner efter någrar timmar igen...¤suck¤...

Ska nog tar en sväng med tösen in till stan o försöka hitta ngt. till mannen tills på lördag. Bio e ju klart då jag har tre biljetter kvar som jag fick från mitt förra jobb...billig o bra (gratis helt!)....

Ska möbler om (tillbaka) vardagsrummet...fick ett ryck o möblerade om  vardagsrummet i söndags då vi fick hem en ny hylla men det blev inte så bra. Sen ska jag ber mina kära att sätta upp tavelhyllan ovanför våran säng senare...love tavelhyllor!

So long!



busig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0