rolig kommentar...

hahaha fick just ett roligt kommentar fr. en anonym som faktiskt länkade till en tjej men jag bläddrade bara i några sek. i hennes sidan....jag valde att tar bort hennes kommentar men tänkte i efterhand om hon menade som en riktigt fråga eller diss? så såg jag att hon hade skrivit ett inlägg på hennes blogg om just det ämnet o att hon själv tänker göra det...hihihi....hon frågade....citat: raring, kan du tänka dig att göra en läppförstoring?.....hahaha det var faktiskt en rolig kommentar tycker jag nu i efterhand....mina läpper e redan så stora...så jag kan ju inte relaterar mig till folk som vill göra en sånt....kanske förstora mina bröst! För efter två ammande barn e de så gott som borta....men om jag verkligen får chansen att göra det så blir det säkert inget för jag skulle aldrig vågar!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ha en fin dag =) Ska du göra något roligt?

2009-02-22 @ 11:54:55
URL: http://joannaz.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha..den kommentaren har jag också fått! Massutskick? Jag kanske hade behövt det, men tycker det känns "plastigt" och dessutom kan väl inte hela världen springa omkring med svullna läppar? Någon får väl ha smala, kommer nog bli exotiskt om några år. Jag blir väl den enda kvar? Har också ammat två barn men är för feg för operationer. Hoppas du får en trevlig söndag!

2009-02-22 @ 12:18:41
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0