Rusning!

Dan har gått blixtfort!....tror det röda veckan e på väg...blir så irreterad på allt! Försökte mig på göra glasstårtor förut...va det smällter fort o det underlätta ju inte heller att våran frys e ju fullt. Fick springa ut till förrådet där vi har en frys till men fick inte upp dörren då en vaggan med massa saker står i vägen...oh! jag blir galen...ja nog om det.

Va lustig det e när  man äntligen bestämmer sig att struntar i att  ha kontakt med folk som gör livet surt för en så ringer de upp plötslig o låtsas som ingenting har hänt...märklig det där. Jag e en mjukis...har tendens att lätt glömma bort vad folk gjort mot mig men denna gången ska jag inte göra det. Orkar ju inte håller på o blir ledsen över sånna människor längre. Med tanken på att det e flertals gånger dessa vuxna människor utnyttjat oss. Så blåögd ska vi inte vara längre!

ska går o mysa med barna nu...ett bra egenskap som jag älskar extra mycket med mina barn är att de älskar att dega i sängen framför bolibompa med sin mamma...


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0