Sweet monday!

Oh va jag känner mig duktigt....vart o storhandlad med killen precis innan han börja (kl 11) så nu e kylskåpet fullt igen. Det går åt så enorm mycket mat (göttigött) när jag e hemma o lagar mat så gott som varje dag. Barna äter jättebra o det e vi så glad över men jag kan bara tänka mig hur mycket mat det kommer att går åt sedan under tonårstiden...

Men brrrrrr! va kallt det e idag men frisk i luften....snöa ner lite småflingor ser jag nu men tror inte det mer än så. Fast kag minns att för två år sen så var det så mycket snö så vi åkte pulkan m. tösen på hennes födelsedag (25 feb)...så man vet ju aldrig. Det kanske vräker ner sen!

Ville så gärna till dopet på en liten tjej till helgen men som vanlig när ngt. rolig händer så jobbar killen! Nu vill jag har mitt körkort så man slipper vara så beroende av andra...ja ni vet. Ska tar o äta lite o slänga in lite tvätt sen får vi ser om jag hinner tar en snabb tupplur. Gick ingen vidare med sömnen igår natt. För första gången i mitt liv så har jag ryggvärk som hör mig vaken hela natten...inte ens värktabletten hjälpte denna gången. Fy! undrar hur jag mår när jag blir 40! Måste nog aktiverar mig mera för detta går ju inte...jag e ju inte ens 30 o känner mig som 50 år!


Isabella på sin två års dag för snart två år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0