Valentine´s day o tradera fynd....

Ursäkta min frånvaron men idag har jag bara öveningkört...känner mig så jäkla nöjd! Nu kan jag backar in bilen, någonlunda fickparkerar...e sjuk stolt över mig själv! När jag började så tänkte jag att inte en chans i hela vida världen att jag ska kunna köra i rusningstrafik, backa, köra i stan osv. men nu kan jag göra allt detta o lite till utan att vara nervös längre...TACK vare min underbara blivande man som står ut med mina utbrotter!


Mera update later...nu ska jag försöka lägga ut lite grejjer på tradera...mycket saker som jag inte använd på åratal...får ser om nån nappar....

En "big bag"



Lite smått o gott...

Kommentarer
Postat av: Laura

Tack så himla mycket :)



Om jag inte hade använt barnvagnen som handväska hade jag nog nappat på nån av väskorna!

2009-02-15 @ 08:59:13
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0