What`s up?

ohhhh så långsamt.....killen kommer hem om två timmar...barna leker så bra med varandra..tur det då jag e ingen lek mamma men en riktig mysmamma (soffpotatis rättare sagt)...det snöa lite fortfarande ute...bra m. tanken på allt klimat förändringar så trodde jag att vi göteborgare aldrig mera f år uppleva snö....kommer ni ihåg snöstormen/kaoset..va det 
-98 eller nått...fick just ett sms att mina jeans som jag beställt fr. halens har kommit...undrar om man orkar sig till torget o hämtar de imorn? ¤suck¤ Ska visar kläderna som vi beställt till lilleman...superbra kvalité. Det var precis de jag hade hoppas på....name it e märket på de som jag e nöjdast med....pic. update later!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0