borttappade hjärnceller...

det e väl ngt. många främst mammor drabbades av?  äntligen hittade jag min billiga o bra kalendern på coop...men vad händer när jag kom hem ja då e den spårlös borta...misstänker att jag aldrig hade packat ner den ens! Va ju så koncentrerade att inte glömma bort barnens saker...blir en snabbis dit igen....¤suck¤

Fick en sånt bra o uppmuntrande kommentar om bröllops planeringar som jag verkligen kommer att tar till mig. Va ju tänkt att vi ska visar stället till killen föräldrar till helgen och ev. visar de festsalen men nej....då ska hans pappa göra ngt. annat ist....ändå så hade vi för en gång skulle bokat in o påminner de om det i god tid....ibland så känner man sig som om folk bara avbokar oss hur som helst bara för det e vi....

Men jag ska ser till att vi har det supermysig till helgen ändå....blir nog hemlagar thaimat o en bra film....kanske en sväng till Slottskogen på en fika o en prommis...om det e fin väder så att säga... 

Jo ja var ju på buslandet med busarna...så lugnt o så få barn...perfekt tycker jag! Då kunde lilleman också hoppa o leka utan mamma eller pappa fastklistad på ryggen...







haha något ihoptryckt.....

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ha en trevlig kväll =) Gjort något kul idag?

2009-01-29 @ 17:25:23
URL: http://joannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0