Busy day!

Allt går så fort när man har rolig.....suttit o ring massa...annonserar ut saker som jag inte behöver längre...o det går faktisk bra. Jag o Jimmy lyckas alltid sälja saker vi vill inte har längre....med tanken på de enorma utbudet på andrahand saker det finns ute på olika diversa annonssidor...

Barna susar redan men det varar tyvärr inte hela natten....dåliga vanor e att tösen blir alltid gnällig o trött efter förskolan o somnar alltid runt kl. 17 o vaknar till efter en stund o blir då superpigg...ja jag vet ska ju inte låta henna sova så sent egentligen...men det e verkligen lättare sagt än gjort....

E på jakt efter en bra almanacka som jag INTE kan tappar bort...jag e så kräsen...men man ska ju har det hela året ju=)...varit på wettergren o idag på coop men nej ingenting som föll mig på smaken....tänkte beställa hem namnalmanacka men nästan 300 kr för en almnacka e "to much!"...3 blöjpaketer blir det ju nästan....hahaha så lät jag inte för ett halvår sen....men i dessa tuffa tider...speciellt jag som inte har en heltids jobb längre så blir man en aning sparsam....tills man hittar saker man verkligen vill ha förstås=)


Nu till ngt. som inte har med inlägget innan att göra....bilden e tagen uppe fr. en elefant....läskigt....längtar tillbaka till Thailand.....buhuu det e så kall här i Svea.....tänk om man kunde göra som de flesta kändisarna som e där nere flera månader under vintern....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0