Done!

idag skrev jag på uppsägning papper..känns rätt oki faktiskt då jag har saker pågång o ser så fram imot att rå om mig själv o fokuserar på det jag verkligen vill göra. Har en väldig stöd av Jimmy o min mamm som själv ska slutar. Men hon e en kämpe o jag e faktiskt glad att min mamma får tar en break då hon kämpat o kämpat så många eviga år. Så hon får absolut inte söka nån ny jobb har vi alla sagt då hon också måste rå om sig själv. Lustig att våran platschef redan har fått en jobberbjudande o han vill så gärna att mina mamma också ska börja på det företaget. Då han själv saknar erfarenhet inom det branschen..hahaha o denna gång ska inte mina mamma rädda honom igen. Då det var hon som rättare sagt lärde upp honom fr. början då han aldrig har sysslat med ngt. inom tvättbranschen innan heller. Fick säker jobb p.g.a att han känner någon....men det e väl så nu för tiden. Det gäller att har kontakter... 

Blev ju så peppade efter Mary Kay event i onsdag så den kör jag nog igång snart hoppas jag. Förutom det ska jag jobbar på det förskolan som jag egentligen skulle vara på innan jul men blev så sjuk o det. Så på tisdag ska jag vara där...alltid pirrig "första dag". Har blivit sjuk igen o så hastigt. Fick feber frossa o värsta huvudvärk igår men var ju tvungen att jobba en stund idag ändå..Tack Panodil säg jag bara...




Här har ni någrar bilder på det tippning som jag själv gjorde på mina naglar...lätt oki med tanken på att man gjorde på sig själv..ja ni förstår...
O nu har jag spanat in några saker o tillbehör som jag ska beställa hem. Det e så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0