Duktiga lilla jag...

Eftersom jag jobbar numera någrar dar/timmar i vecka har jag fått tid över för att tar tag i massa divs. papper, ansökan, telefonsamtal, boka in möte etc. Så nu e jag halv väg till ordning...finally...känner mig duktig o stolt. tar nu en kort paus lunch o en kopp kaffe sen ska jag strax hämtar barna fr. förskolan. Härligt att jag jobbade tidigt idag så man hinner komma hem o reda ut o tar tag i kaoset i lugn o ro....


sånna bröllops bakverk/tårta ska vi har till bröllopet...fin va! fast jag ska nog vara extra "taskig" som
våran kontaktperson fr. cateringsfirma sa....att vi ska har olika sorters bakverk som gästerna får slåss om ist...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0