Elaka....spydiga...dissiga kommentarer...

Nu ska jag inte förstora upp ngt. men jag förstår mig verkligen inte på människor som har mage att kommentera mitt o Jimmys bröllop...häromdan pratade killen m. en av sina släktingar o berättade om våran planer inför bröllopsdagen. Då fick han höra att..Oj! ska det vara så fin..det trodde jag verkligen inte att det skulle vara...det räcker väl med tårta o kaffe hemma hos er...typ!...vet att  så sade hans mamma med men nu har hon ändrat "stilen" o e verkligen angegerad i våra planer...Men jag blev så ledsen att just denna "släkt" sade det. Hon har jag alltid tyck så mycket om. Visserligen menade hon väl bara väl....men man kunde ju säga oh så rolig eller vad som helst...har man inget bra att säga så ska man hålla tyst tycker jag....men jag tillhör den skalan av människa som ALLTID behandlar folk så som jag själv vill blir behandlar...så jag säger aldrig ngt. om jag vet att det kan såras folk...man tjänar ju liksom ingenting till...

Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Hmmm, släkt är speciellt, tycker till om det mesta och kan ibland såra ordentligt. Skrev just om det.



Hur har ni tänkt er bröllopet???

Erika

2009-01-28 @ 10:49:21
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0