Lyx!

Åkte en snabbis till tvätten o tvättade våran kläder på knapp två timmar (två fulla ikea påsar)....praktiskt o snabbt. Sedan blev vi hembjudna till gamle farmor där bjöds det på kalops o goa efterrätter! jisses va man e mätt o verkligen bortskämt nu. Mamma ringde när vi var på väg hem o ville att vi skulle hämtar hem ännu mer mat...slipper o laga mat imorgon...yihoo!

Imorgon kl. 11 ska vi vara på Villa Belparc o kolla på festsalen...spännande! sen bar det av till Härryda där vi ska blir bjuden på spagetti köttfärssås av "svärmor"=)....jag o Jimmy har bestämd oss för att placerar om våran lille vovve Cola...känns så jäkla dum o väldigt impulsiv av mig att skaffa honom fr. början men nu tror jag att han komma att stormtrivas hos svärisarna...tur att de gärna tar honom...han e ju trots allt en i familjen nu. Tur oxå att han e fortfarande en valp o förhoppningvis kan fortfarande anpassar sig i nya miljö o hem. Så strax ska jag går o packa till vovven o tror mig han har massor saker som ska med till sitt nye hem. Där kommer han att kunna springa fritt o vara med folk som kan ger honom 100% uppmärksamhet.


Dels av Cola nya hem...där kommer han att har sällskap av massvis av fiskar till sommarn
o så hästar i hagen precis framför huset....


Fina fina Cola...usch! nu fick jag en sånt där klump i halsen...e ledsen men samtidig glad för hans skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0