Morn morn!

Otrolig duktig blivande man jag har...jag vaknar idag med att ena öga e helt svullen...nån reaktion som vanlig...jag e hyper känslig i vanlig fall på allt som man egentligen inte borde vara..nog sagt..orkar inte vara sjuk länge..¤suck¤ Ledig idag men imorn blir det första dag på den där förskolan jag tjatat om...usch ska vara med direkt på frukosten...haha den pedagogen som jag talade sist med tyckte att jagg kunde vara med då o småpratar med den flickan jag ska jobbar med...hihi låter så rolig när hon sa det...småpratar...jaja tyckte jag var rolig iaf....

Ska drar igång storstädning här hemma strax...Jimmy e o skolar in lillemannen igen! Blir bäst för om jag e med då hänger han fast på mig som en liten apa unge=)...Mannen e så duktig...gick upp o fixade frukosten till barnen (kokade bl.a. gröt), klädde på de o så kokade han kaffe åt mig...lycklig lotta e jag. Måste hitta på en överraskning till honom. Han förtjänar det BIG TIME!...vet bara inte vad....vi eller Jimmy fick en ansiktbehandling i julklapp som han skulle ger den till mig av en kund som blev så nöjd med hans service (inte första gången)..men ska nog ringa o bokar en tid till Jimmy ist. Tror att han komma att älskar det oavsett vad "killar" i allmänhet säger om sånna behandlingar. Har de testat det en gång då blir de fast...det e jag säkert på...

Och så började jag har en bröllopfest ångest nu...vill inte har en sånna där "kaffe med tårta hemma hos sig"bröllop som Jimmys mamma föreslog till honom men heltttt annat lyxigare varient till mig...(long story)...vill ju har en som man kan minnas längeeee. Ska o vill bara gifta mig en gång i livet. Seriös jag funderar på att rymma o gifta mig i Thailand o bara har MIN sidan av familj med....

So long!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0