Nallen...

söt namn va? det heter det avdelning jag jobbar på.....rolig för omväxling skull. Att tolka thailändska e rolig. Äntligen har jag nytta av thailändska här i Sverige.....igår var jag ledig o för en gång skull var det bara killen o jag hemma! Kors i taket! Lillmannen e inne i sin andra inskolning vecka..igen...o det går bra...skönt! o vad gjorde jag o kille allderes själva hemma då ....=) vi städade! hahaha

Idag jobbade jag på tvätten...näst sista gång tror jag...känns gött. Nu blev vi erbjudna jobb hos andra stora tvättföretag men jag tror att jag för en gång skull ska äntligen satsa på det jag verkligen verkligen verkligen vill göra med mitt liv..när det gäller karriären iaf. Ska söka till förskolelärare program nästa termin men tills dess ska jag jobbar extra i förskolan o njuter av att vara "halvtid"hemma mamma....

Kommentarer
Postat av: Petra

Gokväll!!

Den 21/2 är det dop för Zoë om du kan???

Sedan skulle jag höra med dig om du har lust att passa bebis också???Den 7 /2 ska en kompis ha 30-årsfest och vi vill så gärna gå, men vem passa en bebis??

2009-01-15 @ 20:34:42
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0