new moon...

den filmen ska jag absolut går o ser på fort den kommer ut....va inte tänkt att vi skulle titta på twilight sist men det var den enda tiden som passade...oh va småkär jag blev på killen där....sånna där skumma typer is my type..hihi....

Hämtade min nya käraste idag..alltså ringen...perfekt! ska bara in på graveringen...men tills dess så sittter den fin på handen..jaja ska ju vänta men man måste ju provha den så man kommer in i den också..haha som skorna=)...

Jobbade en stund i morse o ska göra det någrar timmar imorgon...känns pirrig att vara "språklärare"....trots att det e mitt modersmål men att jobba med en fyra åring flicka som har spring i bena e lite komplicera än så....man måste planera osv....men med god förberedelse så kommer det nog att lösa sig....kunde iaf. klara av en helt timme "undervisning" o annat rolig läsning med henne idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0