rise and shine....???

Grått idag med men det e alla vi väl van vid nu....idag står det kanske bus/leklandet på schema då jag e ledig idag o det e barna med...vill får tag på en kalendern så jag kan skriva in mina jobbtider..läkartider...möte o stuff. Just nu e de uppskrivna lite här o var hemma. Om mina kära snälla lugna barn tillåter så ska jag försöka knåprar färdig festprogrammet till bröllopet idag. Har beställt inbjudningskort fr. Thailand....blir ingen vit med rosett som jag ville har fr. början utan en "hemmagjort " brun m. rött hjärta...passar på då en bekant e där...visar bilder på de så fort jag får hem de=) Det känns bra...so far....vi har köpt kläder o saker till bröllop lite då o då. Och de mesta till bra pris då man kan får tag på mycket under reapris....

Min brudklänning e klart, Jimmys kostym och inbjudning o ev. tackkort, Bella näbbklänning o här e listan på de saker som vi måste inskaffar oss:

Min brudskor
Jimmys skor
Bella & Cevins skor
Cevins kläder (som jag ska snart beställa hem)
Trycka upp vigsel o festprogram
Väst, slips till Jimmy o ev. nya skärp
Presenter till bestman o tärnan
Presenter till gästerna


Oj va mycket det var ändå...men det e så himla sköjj....måste måste måste visar er presenten som jag tänkt att mina gäster ska får med sig hem.....





Det e salt o peppar figurer som man sätter ihop då ser det ut som om de kramar varandra...sött va...
Men ska försöka ber att får i annan färg....o det går nog bra....de har ju de i alla tusen färger....har iaf. sett de i vitt o rött...så det kanske passar bättre...men man kanske ska beställa hem de i alla olika färger ändå....kul för gästerna hoppas jag....

=)






Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis!

Bröllop är alltid toppen roligt!

Jag planerade vårt bröllop från start till stopp + att jag lagade all mat (125 personer) och trotts detta lyckades jag njuta av dagen!

Ett tips till er: Planera och förbered allt noga, skriv på lappar vad och hur ni vill ha saker gjorda och förklara anledningen till att ni vill ha det just så. När ni sen börjar förbereda er för bröllopet, kvällen före eller på morgonen på bröllopsdagan ta då ett djupt andetag och tänk: Nu har jag gjort allt jag kan! Nu blir det som det blir och det blir BRA!

Lämna sedan arrangemanget i andras händer och njut av er dag!

Allt kommer inte att bli som ni tänkt - vissa saker blir inte så bra som ni hoppades och vissa saker kommer att bli bättre - försök inte göra något åt det på bröllopsdagen, lita på att personal och vänner vet vad ni vill uppnå och gör sitt bästa för att göra er dag till just er!

Det är svårare än man kan tro!

Lycka till med planer, bröllop och livet!

Anna!

2009-01-29 @ 10:08:19
URL: http://enannassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0