Soft o härligt vecka...

Idag skulle jag ju jobbar men så blev den flickan jag skulle jobbar med sjuk...ojsan..kom dit o de hade försökt får tag på mig ett antal gånger...jaja det e bara att vända klacken o raka vägen till backaplan o shoppa lite...helt oki=) För en gång skull e vi ute i god tid o gick o köpte en fördelsedag present till tösen...hon fyller om en månad men jag vet att vi komma att har fullt upp med andra saker ändå...tänkte ha kalas o sånt då. Som vanlig så kommer det att blir massa thaimat...mer om de får ni säkert läsa om längre fram...

Jag o killen har verkligen haft en sånt skönt vecka. Eftersom han jobbar kväll o barna e på förskolan så har vi haft egen tid på lännnge...ni småbarn föräldrar förstår säkert vad jag menar...Känner mig som "jaha vad ska vi göra nu då?"...städa eller handlar mat...men jag älskar verkligen att prata med Jimmy..om det ömsesidig tror jag nog..hoppas det iaf=) vi sitter o planerar (jag) o han lyssnar komma med förslag o önskemål...bröllop e ju det vi (jag) pratar mestadels om nu för tiden...

Ha en gött kväll så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0