Still here!

Jag e fortfarande en bloggare..dock en dålig en då jag nu under helgerna vart dåligt på att blogga. Jobbar idag o tjänar extra cash...superbra då jag passar på att tvättar upp våran gigantiska högar med tvätt. Tvätteriet har ju som känd skitbra maskiner o det går blixt snabb att tvätta då det nomalt tar en helt dag för våran familj...eftersom vi har en tendens att samla på oss alots! av tvätt...

På onsdag ska jag snabbis på Mary Kay semenarier...kan nog blir kul. Vet inte om jag vill börja sälja deras produkter då jag vill heller satsa på körkortet först. Men en vid sidan om syssel kanske. Som vanligt fick vi massa fina ting på julafton. Allt vi hade önskat oss fr. min sidan av familj iaf.

ville visar upp mammas fina julmat..svensk förstås. Det vattnar nu i min mun när jag ser denna bild.
Var massa goa sill, gravlax, pasta sallad o avocado o massa underbara ostar o annat gött..som förrätt=)
Huvudrätten var förstås skinka o annat som hör till julbordet....


Efterrätten blev en gigantisk julkaka o en hemmagjort chesscake a lá moi...
sedan förflyttade vi hem till oss då vi tyckte att det skulle blir bäst för barna...då de säkerligen skulle vara trötta efter allt mat o gott så de fick öppnar sina klappar hemma så slipper vi konka runt själv....vi bor ju ändå gården bredvid mamma o pappa...

Det var verkligen fullt hus o det var verkligen en av de bästa julafton....

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt att ni hade en bra jul, vi syns snart hoppas jag, kram!!

2009-01-03 @ 22:03:43
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0